سپهر عابد

در اینجا در رابطه با مطالبی که میپسندم مینویسم

سپهر عابد

در اینجا در رابطه با مطالبی که میپسندم مینویسم

  • ۰
  • ۰

روانشناسی رنگ ها نقش مهمی در به خاطر ماندن برند تجاری در ذهن بیننده دارد. تحقیقات نشان داده است که رنگ شناسایی یک برند را بیشتر از ۸۰% بالا می برد. انتخاب یک پالت رنگ یکی از تاثیر گذارترین گزینه هایی است که می توانید در هنگام توسعه زیبایی برند تجاری خود ایجاد کنید. انتخاب رنگ های درست لوگو، می تواند نقاط قوت کسب و کار شما را برجسته نماید، به شما در جذب مشتریان درست کمک‌ کند و همانطور که می دانید ترکیب اشتباه این امر می تواند اثر معکوس داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که رنگ ها معنی های ناخودآگاهی را انتقال می دهند، بنابراین می توانند یک ابزار روانشناسی بسیار قوی در طراحی لوگو باشند. یک انتخاب مناسب رنگی می تواند طراحی لوگو شما را تقویت و یا تضعیف کند.

تیم طراحی سل گرافیک با سال ها تحقیق و تجربه شما را در زمینه انتخاب مناسب ترین لوگو و طراحی پیام ارزشی در کوتاه ترین زمان ممکن و مقرون به صرفه ترین هزینه ها یاری می دهد.

مغز ما برای پاسخ به رنگ هایی که دریافت می کند این قابلیت را داشته است که به طور ناخودآگاه پیامی را دریافت کند. مثلا با دریافت رنگ قرمز چراغ راهنمایی و رانندگی توقف می کنیم و با سبزشدن مجددا شروع به حرکت می کنیم . ما از طریق رنگ ها علامت خطر و یا امنیت دریافت می کنیم. پس یادتان باشد انتخاب رنگ باید با دانش لازم انجام شود نه سلیقه شخصی شما. رنگ ها به مصرف کننده می گویند شخصیت یک برند را چگونه ببینند. پس صراحتا می توانیم کاربرد رنگ در لوگو را احساس کنیم.

  • ۹۸/۰۹/۰۲
  • sepehr abed

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی